Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu internetowego www.flotamenago.pl Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z treścią Regulaminu.

 

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

WWW.FLOTAMENAGO.PL

 

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
  4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
  5. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych
  6. Tryb postępowania reklamacyjnego
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
  8. Własność intelektualna
  9. Odpowiedzialność
  10. Gwarancja SLA
  11. Postanowienia końcowe

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Serwis internetowy działający pod adresem www.flotamenago.pl prowadzony jest przezVINVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000750371: NIP: 7133099610 REGON: 381381805, kapitał zakładowy: 50.000 zł, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. 25 Czerwca 45, 26-600 Radom, adres poczty elektronicznej (e-mail):biuro@flotamenago.pl, tel. +48 511 291 511
  2. Serwis www.flotamenago.pl stanowi system służący zarządzaniu pojazdami prywatnymi Użytkowników lub flotami firmowymi przedsiębiorców zarejestrowanych w Serwisie idziała na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w usłudze SaaSprzez Serwis www.flotamenago.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.flotamenago.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
  1. Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827);
  3. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  4. Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

II. DEFINICJE

 

  1. FORMULARZ REJESTRACJI - formularz dostępny na stronie internetowej Serwisu pod adresem: www.flotamenago.pl, umożliwiający stworzenie Konta. Formularz Rejestracji umożliwia stworzenie Konta odpowiadającego konkretnemu Użytkownikowi.
  2. FORMULARZ KONTAKTOWY - formularz dostępny na stronie internetowej Serwisu pod adresem: www.flotamenago.pl, umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
  3. KONTO (PROFIL) – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz poufnym hasłem Usługobiorcy, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy. Warunkiem niezbędnym do założenia Konta w Serwisie jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu oraz naciśnięcie linku aktywacyjnego przesłanego w e-mailu po wypełnieniu Formularza Rejestracji. Użytkownik jest odpowiedzialny za poufność swojego hasła.
  4. KLIENT - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usług Elektronicznych.
  5. KONSUMENT - osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. NEWSLETTER - Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie
    i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Serwisu.
  7. OKRES ABONAMENTOWY – czas, na jaki została wykupiona usługa świadczona przez Usługodawcę, liczony wg miesięcy (6 miesięcy, 12 miesięcy, 24 miesiące, 36 miesięcy) – przy czym rok to 365 następujących po sobie dni kalendarzowych, chyba że strony postanowiły inaczej z uwagi na specyfikę określonej usługi. Jeśli usługa opłacona jest w kwocie wyższej niż jeden Okres Abonamentowy, przyjmuje się, że opłata została wniesiona za wielokrotność rocznych Okresów Abonamentowych, chyba że Konsument wniesie o zwrot dokonanej nadpłaty. Za dzień rozpoczęcia nowego Okresu Abonamentowego uważa się dzień następny po zakończeniu poprzedniego Okresu Abonamentowego.
  8. OPROGRAMOWANIE – aplikacja dostarczona przez Usługodawcę, z której korzystanie możliwe jest wyłącznie w modelu SaaS za pośrednictwem Serwisu.
  9. POJAZD – rzecz ruchoma stanowiąca środek przemieszczania się lub transportu, posiadająca dowód rejestracyjny wprowadzona przez Użytkownika w panelu Konta,
    w szczególności: samochód osobowy, ciężarowy lub dostawczy, motocykl, naczepa, przyczepa, maszyna budowlana lub innego rodzaju środek transportu.
  10. REGULAMIN - niniejszy regulamin Serwisu.
  11. SAAS - („Software as a Service” czyli „Oprogramowanie, jako usługa”) usługa, która polega na zdalnym udostępnieniu oprogramowania poprzez Internet. Umożliwia ona interakcję
    z aplikacją poprzez interfejs przeglądarki internetowej.
  12. SERWIS - serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresemwww.flotamenago.pl, umożliwiający Użytkownikom korzystanie z zasobów platformy w szczególności z Oprogramowania, z którego korzystanie jako z e-usługi świadczonej przez Usługodawcę, możliwe jest w modelu SaaS.
  13. USŁUGODAWCA – VINVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS 0000750371: NIP: 7133099610 REGON: 381381805, kapitał zakładowy: 50.000 zł, ul. 25 Czerwca 45, 26-600 Radom.
  14. USŁUGOBIORCA, UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  15. USŁUGAELEKTRONICZNAusługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.

 

III. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
  1. Oprogramowanie wraz z aktualizacjami wliczonymi w cenę pakietu, w tym prowadzenie Konta Klientaumożliwiającego w szczególności:
  • zdalny dostęp do panelu zarządzania,
  • rejestracjęoraz prowadzenie bazyPojazdów i kierowców,
  • dostęp do historii serwisowej oraz monitoring serwisu Pojazdów,
  • powiadamianie o awariach i usterkach Pojazdów oraz zgłaszanie ichza pomocą wiadomości SMS,
  • dostęp do terminarza,
  • rejestrację i prowadzenie historii tankowania Pojazdów,
  • dostęp do modułu magazynu,
  • dostęp do listy przypomnień: ważnych dat oraz kończących się terminów,
  • dostęp do raportów, statystyk oraz aktualnych list Pojazdów;
  1. Newsletter.
  2. Formularz Kontaktowy.
  1. Świadczenie Usług na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie oraz w cenniku Serwisu.
  2. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu nie stanowią oferty
    w rozumieniu przepisów prawa. Usługobiorca składając zamówienie, składa ofertę kupna określonej usługi (pakietu) na warunkach podanych w jej opisie.
  4. Cena pakietu uwidoczniona na stronie internetowej Serwisu podana jest w złotych polskich (PLN) i jest kwotą brutto zawierającą podatek VAT 23%
  5. Cena pakietu uwidoczniona na stronie Serwisu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie w trakcie trwania umowy w stosunku do Klienta, niezależnie od zmian cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych pakietów po złożeniu przez Klienta zamówienia.
  6. Pakiety objęte akcjami promocyjnymi są ograniczone czasowo w terminach wskazanych przez Usługodawcę.

 

IV. WARUNKI ŚWIADCZENIIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonejw rozdziale III pkt 1 lit. a) Regulaminu przez Usługodawcę jest płatnew zależności od wybranego przez Klienta pakietu oraz zgodnie
    z cennikiem Serwisu albo indywidualnymi ustaleniami z Klientem. Opłaty za korzystanie
    z Usług Elektronicznych wliczone są w cenę zakupionego pakietu. Usługodawca rozpocznie świadczenie Usługi po jej opłaceniu przez Klienta.
  2. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w rozdziale III pkt 1 lit. b) oraz c) Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  3. Faktury VAT za świadczone płatne Usługi Elektroniczne wystawiane są automatycznie
    w postaci elektronicznej oraz dostarczone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Klientapoprzez system płatności elektronicznych, w momencie dokonania płatności przez Klienta.
  4. Opłaty, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału płatne są z góry za cały Okres Abonamentowy, na jaki została zamówiona usługa. Termin płatności za zamówiony pakiet usług to 7 dni od daty zarejestrowania się i otrzymania faktury na podany podczas rejestracji adres e-mail Użytkownika. Płatności za usługi dokonywać należy za pośrednictwem elektronicznego serwisu płatności Przelewy 24.pl na rachunek Usługodawcy. Elektroniczny serwis płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  5. Szczegółowy wykaz opłat za korzystanie z Serwisu oraz opłat za usługi dodatkowe, określa cennik Serwisu.
  6. W momencie zakończeniapierwszego opłaconego Okresu Abonamentowego następuje przedłużenie umowy na korzystanie z Konta na czas nieoznaczony,
    z terminem wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych. Klient ma prawo do rezygnacji z przedłużenia umowy najpóźniej 3 dni robocze przed zakończeniem pierwszego Okresu Abonamentowego, o czym jest informowany poprzez wiadomość e-mail. W przypadku braku rezygnacji Usługodawca wystawia fakturę VAT tytułem opłaty rocznej.
  7. Usługodawca udostępnia możliwość skorzystania z bezpłatnego siedmiodniowego testu usług oferowanych w Serwisie.
  8. Usługobiorca zainteresowany testem proszony jest o kontakt z Usługodawcą:poprzez infolinię lub Formularz Kontaktowy.
  9. Każde zgłoszenie jest sprawdzane przez pracowników Usługodawcy, apo pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, Konto jest udostępniane nasiedmiodniowy test.Po 7 dniach testu, o którym mowa w pkt 7 niniejszego rozdziału, Konto zostaje automatycznie zablokowane, a Usługobiorca testujący usługęma możliwośćzakupu odpowiadającego mu pakietuza pomocą przycisku „opłać”. 
  10. Dane wprowadzone przez Użytkownika w ramach Konta są przechowywane przez okres 60 dni od momentu zablokowania usługi, w trakcie którego istnieje możliwość ich skopiowania. Po upływie powyższego terminu, dane zostaną usunięte z Serwisu.
  11. Usługobiorca zobowiązany jest do uiszczania opłat za świadczone Usługi, na warunkach określonych w cenniku Serwisu.
  12. Wysokość opłaty abonamentowej jest uzależniona od stopnia wykorzystania Konta przez Klienta. Podgląd aktualnego stanu wykorzystania pakietu (liczba Pojazdów) jest dostępny w panelu Konta.Wycena dostępu do Serwisu w przypadku liczby Pojazdów przewyższającej 10 sztuk, ustalana jest indywidualnie z przedstawicielem Usługodawcy poprzez infolinię. Koszt połączenia ponosi Użytkownik.
  13. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wysłania drogą elektroniczną, na adres podany przy zakładaniu Konta,wiadomości przypominającej o terminie dokonania płatności.
  14. Z chwilą zapłaty opłaty abonamentowej Usługodawca udziela Użytkownikowi, odpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie, licencji na korzystanie z Oprogramowania wyłącznie w celach związanych z działalnością Klienta i zgodnie z przeznaczeniem Oprogramowania.
  15. Licencja udzielana jest na Okres Abonamentowy, za jaki Użytkownik uiścił opłatę i ulega przedłużeniu z chwilą zapłaty za kolejny Okres Abonamentowy.
  16. Użytkownik nie jest uprawniony do dokonywania we własnym zakresie lub przy udziale osób trzecich odtwarzania kodu źródłowego (ang. reverse engineering), dezasemblacji
    i dekompilacji Oprogramowania.
  17. Użytkownik zobowiązuje się nie korzystać z oprogramowania mogącego zakłócić pracę Oprogramowania dostarczanego za pośrednictwem Serwisu.
  18. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Oprogramowania zawierana jest na czas oznaczony (z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego rozdziału)i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystaniaz niej przez Usługobiorcę lub upływu okresu wypowiedzenia, o którym mowa w pkt 6 niniejszego rozdziału. Informacje
    ofunkcjonalnościach Oprogramowania oraz zasadach budowania cennika i jego stawkach dostępne są na stronie Serwisu oraz na infolinii.
  19. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
  20. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za modyfikacje funkcjonalności Oprogramowania wprowadzone przez niego w związku z konfiguracją Oprogramowania.
  21. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  22. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Oprogramowania oraz z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  23. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  24. Usługobiorcę obowiązuje zakaz przesyłaniatreści o charakterze bezprawnym.
  25. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Oprogramowania,
    w przypadku naruszenia przez Usługobiorcę postanowień Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, do momentu wyjaśnienia kwestii naruszeń,
    a najpóźniej w terminie do 14 dni od momentu zawieszenia dostępu.

 

V. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
  1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (Newsletter, Konto).
  2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowęo świadczenie usługi Newslettera ze skutkiem natychmiastowym bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@flotamenago.pl.
  3. W przypadku automatycznego przedłużenia ważności Konta (dalsza możliwość korzystania z Oprogramowania) na czas nieoznaczony, Usługobiorca może wypowiedzieć umowę o świadczenie tej usługi bez wskazywania przyczyn, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@flotamenago.pl.Termin wypowiedzenia wynosi 14 dni roboczych.
  4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną
    o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy przesyła treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
  5. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  1. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  2. Usługobiorca ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili rozwiązania umowy o prowadzenie Konta.
  3. Kwotę zapłaty, o której mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem ceny lub wynagrodzenia. Kwota za niewykorzystany Okres Abonamentowy podlega zwrotowi w terminie 14 dni od rozwiązania umowy.

 

VI. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

 

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwempoczty elektronicznej na adres:biuro@flotamenago.pllub Formularza Kontaktowego.
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią
    i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż
    w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  1. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

  1. Z zastrzeżeniem pkt 3 niniejszego rozdziału, Usługobiorca będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument zawarł umowę o świadczenie usług.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
  4. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania wykonania usługi, to ma On obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  5. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia,
    z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

 

VIII. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

 

  1. Wszystkie treści stanowiące integralną część strony (w tym Oprogramowanie)zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.flotamenago.pl korzystają
    z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem elementów zamieszczanych przez Usługobiorców lub wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich oraz dozwolonego użytku) są własnością VINVE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS 0000750371: NIP: 7133099610 REGON: 381381805, kapitał zakładowy: 50.000 zł, ul. 25 Czerwca 45, 26-600 Radom
    . Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.flotamenago.pl, bez zgody Usługodawcy.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.flotamenago.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  3. Usługobiorca przesyłając Serwisowi pliki oraz inne treścipotwierdza swoje prawo do dysponowania nimi oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich, a w wypadku wystąpienia przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Serwisu, zobowiązuję się zwolnić Serwis z wszelkiej odpowiedzialności z tytułu naruszeń oraz do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich w tym zakresie.

 

IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

        1. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Serwisie były kompletne
          i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo
          .
        2. Usługobiorcy ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych, a także przetwarzaniem danych osobowych Usługobiorców niezgodnie z celami Serwisu lub z naruszeniem przepisów RODO.
        3. Usługodawca nie jest odpowiedzialny w stosunku do Usługobiorców niebędących Konsumentami:
    1. za jakiekolwiek szkody i straty bezpośrednio lub pośrednio (łącznie ze szkodami z tytułu utraty zysków z prowadzenia przedsiębiorstwa, przerw w działalności przedsiębiorstwa lub utraty informacji gospodarczej oraz innymi szkodami o charakterze majątkowym), powstałe z powodu użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania oprogramowania Serwisu, szkody powstałe w wyniku wyłączenia lub awarii systemu teleinformatycznego, awarii sieci energetycznej,
    2. w związku z niewłaściwym korzystaniem z Serwisu przez Usługobiorcę niebędącego Konsumentem oraz nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego czy też systemu łączności, za pomocą, których Usługobiorca łączy się z systemem Serwisu,
    3. za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów, awarii i przerw w funkcjonowaniu Serwisu lub spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem danych pobieranych przez Usługobiorców,
    4. za zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu, a także utratę danych Usługobiorców niebędących Konsumentami powstałe w wyniku działania siły wyższej lub osób trzecich,
    5. za działania osób trzecich polegające na niezgodnym z powszechnie obowiązującym prawem lub Regulaminem wykorzystywaniu danych oraz materiałów umieszczonych
      w Serwisie.

 

X. GWARANCJA SLA

 

  1. Poziom SLA oznacza zobowiązanie Usługodawcy do zapewnienia w każdym okresie miesięcznym ciągłości działania Usługi w zakresie wynikającym z Regulaminu, bez awarii na poziomie 99%.
  2. Awaria to nieprawidłowość świadczenia Usług przez Usługodawcę skutkująca przerwą
    w świadczeniu Usług lub istotnym obniżeniem ich, jakości. Awaria w rozumieniu niniejszej gwarancji SLA oznacza brak możliwości korzystania z głównych funkcji usługi, do których należy: wyświetlanie stron internetowych, obsługa DNS, przyjmowanie i wysyłanie poczty elektronicznej i przetwarzanie baz danych.
  3. Gwarancja SLA obejmuje następujący zakres:
    1. Dostarczanie łącza internetowego do serwera.
    2. Dostarczanie prądu do serwera.
    3. Techniczną sprawność serwera na poziomie sprzętowym.
    4. Techniczną sprawność serwera na poziomie systemu operacyjnego.
    5. Techniczną sprawność serwera na poziomie działania usług: DNS, serwera www, bazodanowego i poczty elektronicznej.
    6. Techniczną sprawność Konta Usługobiorcy, o ile został on udostępniony, w zakresie związanym z podstawowym działaniem Usług.
  4. Gwarancja SLA nie obejmuje w szczególności wydarzeń i następstw wydarzeń związanych z:
    1. wyczerpaniem dostępnej powierzchni dyskowej na jakiejkolwiek partycji, której wykorzystanie zależy od Usługobiorcy,
    2. problemów z działaniem strony wynikających z działania skryptów na stronie, lub też z jej modyfikacją (także przez wirusy, hakerów itp.),
    3. problemów związanych z wykorzystaniem Usług Elektronicznych do obsługi niewspółmiernie wielkiego ruchu.
    4. rozsyłaniem SPAM’u, funkcjonowaniem oprogramowania antyspamowego i antywirusowego,
    5. blokadą Usług z przyczyn określonych w Regulaminie,
    6. oknami serwisowymi - które ustala się w każdą sobotę w godzinach 2:00 - 6:00 Podczas okna serwisowego Usługodawca na prawo dokonywania prac na serwerach, które mogą skutkować krótkotrwałą niedostępnością Usług. W miarę możliwości technicznych, jeśli charakter prac pozwala na ich wcześniejsze zaplanowanie, Usługodawca poinformuje o przerwach w wyprzedzeniem nie krótszym niż 24 godziny.
    7. działaniem Konta Usługobiorcy w zakresie ustawień niezwiązanych z głównymi funkcjami serwera.
    8. działaniem siły wyższej.
  5. Siła wyższa, o której mowa w pkt 4 lit. h) niniejszego rozdziału to zdarzenie niezależne od Usługobiorcy lub Usługodawcy, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności wojny, katastrofy naturalne, strajki oraz akty wydane przez organy władzy publicznej
  6. Gwarancja SLA nie obejmuje przerwy w działaniu Usług Elektronicznych, związanych
    z konserwacją systemów lub innymi planowanymi czynnościami, o których Usługodawcainformuje, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.

 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. Zmiany dokonane w Regulaminie Serwisu przez Usługodawcę, wiążą Usługobiorcę, pod warunkiem, iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Usługobiorcy o zmianach przez Serwis.
  3. O zmianach Usługodawca poinformuje Usługobiorcę drogą elektroniczną wysyłając powiadomienie na kontaktowy adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta lub za pośrednictwem jego Konta.
  4. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem,
    w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. Wszelkie spory wynikłe między Usługodawcą, a Usługobiorcami będą rozstrzygane
    w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 6 niniejszego rozdziału.
  6. Sądowe rozstrzyganie sporów:
  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na miejsce siedziby Usługodawcy.
  1. Usługobiorca będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.  Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  1. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.